sunnuntai 3. syyskuuta 2017

Järven rannalla

Moi!! :3 Mitä kuuluu? >w<

Mulla on ollut jo kauan kauhee nukkeinto, mutta en ole koulun takia ehtinyt kamalasti kuvailemaan, vaikka olisin halunnut kuvailla. :/
Mulla on ollu kauan myös kauhee nukkekuume, et mä oon koko ajan sillain et on pakko saada uus nukke. x3 En kyl yhtään tiiä, mistä saisin rahat nukkeen, koska samalla mun pitäs hommata Maxille ja Aksulle uudet peruukit ja obitsut. :)))

Mutta, kuten otsikko kertoo, olin tänään kuvaamassa järven rannalla. ;3 Siellä oli todella hienoa!! c: Ennen kuin lähdin kuvaamaan, mietin, että meenkö nyt sinne rannalle vai enkö mee, mut onneks menin. ;p

Shoot: Järven rannalla
Ja niin kuin äsken sanoin, Max todellakin tarvisi uuden peruukin,
koska noista kuvistakin voi nähä et toi peruukki on ihan
hirveessä kunnossa xD



















Tää kuva käänty jotenki maagisesti, anteeks siitä ^^'
















En tiiä miks, mut tykkään tästä kuvasta jotenki erityisen paljon x33


-----

Tykkäsittekö shootista? nwn Mikä oli lempikuvanne? nun

Mulla ei tällä kertaa oo oikein mitään muuta asiaa, joten moikka ja nähdään seuraavassa postauksessa!! <3

Voitte muuten vieläkin laittaa mulle niit kysymyksii, niin
sit ku oon saanu 20 lukijaa niin ne kysymykset pääsee
siihen 20 lukijan spesssuun c::


6 kommenttia:

  1. Olipa jotenki tunnelmaltaan rauhallisia kuvia. Odotan innolla näkeväni nukkesi uudella peruukilla, vaikka vanhakin on ihan kiva. ^^

    pienimuttaihana.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kommentista!! <33 Se peruukki pitäisi kyllä hommata pian.. ;)

      Poista
  2. Aaawwss ihania kuvia!♡ kaikki oli tosi hienoja!*3* Maxine on söböliii!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon sekä minun että Maxinen puolesta!! <33

      Poista
  3. Olipa kivoja kuvia. <3 Kunpa täälläkin olisi joku järvi.;--;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! <33 Harmi, jos sieltä päin ei löydy mitään järveä. ;_;

      Poista