keskiviikko 20. syyskuuta 2017

Miku ja Neko


Moi!! c:

Nyt aion tässä lähiaikoina sanoa jollekin, että tarvin sen uuden nuken, sillä tarvin ainakin yhen nuken lisää, että voin alottaa sen kuvatarinan ja mun mielestä se kuvatarina ois toosi kiva alottaa. nwn Ja mä haluun muutenki sen uuden nuken. x3

Kuvasin tässä maanantaina Mikua ja Mikun veljeä, Nekoa. c: Neko siis EI ole minun nukkeni, vaan hän on sisarukseni nukke. :33 Ja Neko oli jotenkin niin söpö, että minun oli pakko kuvata tätä, ja sitten halusin kuvata jotain toistakin nukkea, joten otin sitten Mikunkin matkaan, koska Miku ja Neko ovat tosiaankin sisaruksia. >w< 
Kuvia tuli tälläkertaa aivan super vähän, mutta toivottavasti se ei haittaa!! ^^'

Shoot: Miku ja Neko



















------------
Mitä mieltä olitte? ;))

Mä olen menossa perjantaina mun mammalle yöksi ja meen sinne siis suoraan koulusta. c:: Siellä on ompelukone, niin päätin sitten ommella nukkejen vaatteita, joten jos saan jotain aikaiseksi, niin voin laittaa kuvia tekeleistäni vaikka tänne bloginkin puolelle. nun

Mutta mulla ei ole nyt ainakaan muuta asiaa, joten nähdään ensi postauksessa!! <33

7 kommenttia:

  1. Mikuliinu ja Nekoliina on hirmu söböjä! Ihanat kuvat ja postaus!♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! <3 Mikuliinu ja Nekoliina kiittävät uusista lempinimistä. x33

      Poista
  2. Suloisia kuvia ^^~
    Toivottavasti saat uuden nuken hankittua ja pystyt alottamaan kuvatarinan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! <33 Niih, se uusi nukke olisi kyllä todella kiva saada. :3

      Poista
  3. Siis aiheutit kauhean nukkekuumeen. Olivatapa nukkesisarukset muuten suloisia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos koko kommentista!! <3 Anteeksi, jos nukkekuume tarttui sinuukin, tämä lienee todella tarttuva tauti!! x))

      Poista